Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

 

 

D Ě K U J E M E těm z Vás,

kteří společně s naší Charitou

pomáháte již třicátým třetím

rokem všem potřebným.

Kdo jsme:

Naše nezisková organizace zahájila své působení v Ostrově a okolí již před 34 lety. Mnohé dobrovolnické aktivity zajišťujeme po celou dobu, Domovy pokojného stáří pak provozujeme dva, a to jeden v Hroznětíně od roku 2000 a v Ostrově od roku 2009. Máme tedy mnohaletou zkušenost a to, o co se v naší práci pro druhé snažíme, je naše přesvědčení a odhodlání!

Rádi byste změnu? Přijde Vám, že stále něco jen musíte, nesmíte a žijete tím v neustálém stresu? Chcete už zpomalit v pracovním tempu a naopak zažít co je to těšit se do práce, vnímat zase její smysluplnost? A co k tomu navíc opět mít možnost se spolupodílet na něčem co Vás přesahuje, povzbuzuje, dobíjí a hřeje tak nějak u srdce?

Pojďte s námi do toho!

Rozšiřte náš tým, který se snaží vnímat potřeby druhého člověka na prvním místě, pojďte s námi pomáhat, pokud Vám tedy nevadí, že půjde o velmi pestrou a potřebnou práci, v případě, že do toho půjdete Vy s potřebnou dávkou nadšení a odvahy!

Požadujeme:

- úplné střední vzdělání s maturitou
- organizační a komunikační dovednosti, příjemné vystupování, týmová spolupráce, flexibilita
- samostatnost, pečlivost, osobní zodpovědnost a spolehlivost, diskrétnost
- výborné organizační a komunikační schopnosti
- stylistické dovednosti a dobrá znalost českého pravopisu
- základní znalosti o chodu neziskové organizace výhodou - velmi dobrá znalost práce na PC (Excel, Word, Outlook) - alespoň částečná znalost NJ, AJ výhodou - odolnost vůči stresu - trestní bezúhonnost

Náplň práce:

- vedení denního harmonogramu ředitele, objednávání návštěv - třídění elektronické pošty, samostatné vyřizování jednoduchých odpovědí
- vyřizování písemné korespondence,
- sledování dlouhodobých agend ředitele, připomínání termínů
- hlídání termínů a zpracovávání výkazů, statistik
- samostatné dotahování určených úkolů podle zadání a pokynů ředitele
- komunikace a spolupráce se všemi středisky napříč organizací
- fyzická příprava, zajištění a organizace pravidelných aktivit a činností jako jsou např. akce charity, Tříkrálová, Potravinová a Humanitární sbírka - příspěvky do regionálního tisku/médií/na web a facebook

Nabízíme:

- částečný úvazek 

- nástup možný: říjen, dohodou 

- první rok na dobu určitou

- zázemí stabilní neziskové organizace s mnohaletou působností a minimální fluktuací pracovníků

- práce v příjemném/moderně vybaveném prostředí

- práce, která má smysl a díky níž můžeme pomáhat těm, kteří naši pomoc potřebují

- motivující mzdové ohodnocení - 12 - 14 000,- Kč/hrubého (vč. příplatků)

- příspěvek na stravné

- 5 týdnů dovolené

Kontakt pro zájemce:

Své žádosti s motivačním dopisem a životopisem zasílejte do 21. dubna 2025. Osobní pohovory budou pak ve dnech následujících.

Jako předmět e-mailu uveďte “Asistent/ka ředitele”.

Osobní pohovor bude předem oznámen.

Uchazeči, kteří nesplní dané požadavky, nebudou zařazeni do výběrového řízení.

Zasláním svých osobních materiálů uchazeči souhlasí s uchováním těchto materiálů po dobu výběrového řízení. Následně budou materiály skartovány / smazány.