D Ě K U J E M E těm z Vás,

kteří společně s naší Charitou

pomáháte již osmadvacátým

rokem všem potřebným.

Asistent(ka) ředitele

Místo výkonu práce: Lidická 1036, 363 01 Ostrov

Nástup možný - od 1. 5. 2019 nebo dle dohody.

Zkrácený úvazek - Dohoda o provedení práce, Dohoda o pracovní činnosti, minimálně však 20 hod. týdně

Pracovní doba - od 8:00-12:00 hodin.

Pracovní místo je vhodné - mimo jiné i pro matky na RD 

 

Požadujeme: 

  • úplné střední vzdělání s maturitou,
  • organizační a komunikační dovednosti, příjemné vystupování, týmová spolupráce, flexibilita,
  • samostatnost, pečlivost, osobní zodpovědnost a spolehlivost, diskrétnost, 
  • praxe v administrativě výhodou, 
  • stylistické dovednosti a dobrá znalost českého pravopisu, 
  • základní znalosti o chodu neziskové organizace a ochota vzdělávat se, 
  • velmi dobrá znalost práce na PC (Excel, Word, Outlook), 
  • výborné organizační a komunikační schopnosti, 
  • alespoň částečná znalost NJ, AJ výhodou, 
  • odolnost vůči stresu, 
  • řidičský průkaz skupiny B,
  • trestní bezúhonnost. 

Náplň práce: 

  • vedení denního harmonogramu ředitele, objednávání návštěv,
  • třídění elektronické pošty, samostatné vyřizování jednoduchých odpovědí,
  • vyřizování písemné korespondence,
  • organizace pracovního časového plánu a koordinace všech povinností,
  • sledování dlouhodobých agend ředitele, připomínání termínů,
  • samostatné dotahování určených agend podle zadání a pokynů ředitele,
  • komunikace a spolupráce se všemi sekcemi napříč organizací,
  • organizace pravidelných setkání a aktivit jako jsou akce charity, Tříkrálová a Potravinová sbírka,
  • příspěvky do regionálního tisku/médií,
  • příprava podkladů pro schůzky, účast na schůzkách a příprava zápisů ze schůzek,
  • evidence a správa základních dokumentů organizace včetně korespondence,
  • zápisy z jednání, pozvánky, svolávání jednání, příprava podkladů pro jednání,
  • hlídání termínů a zpracovávání výkazů, statistik.

Nabízíme: 

  • zázemí stabilní neziskové organizace s mnohaletou působností,
  • práci, která má smysl a díky níž můžeme pomáhat, 
  • 5 týdnů dovolené, 
  • mzdu ve výši 10 000 - 12 000 Kč. 

Kontakt pro zájemce:

Své žádosti s motivačním dopisem a životopisem zasílejte do 18. 4. 2019.

Jako předmět e-mailu uveďte “Asistent/ka ředitele” (e-mail: caritas-ostrov@seznam.cz)

Osobní pohovor bude dne 24. 4. 2019.

Uchazeči, kteří nesplní dané požadavky, nebudou zařazeni do výběrového řízení.

Zasláním svých osobních materiálů uchazeči souhlasí s uchováním těchto materiálů po dobu výběrového řízení. Následně budou materiály skartovány / smazány.

 

Vyberte:
Nebyla nalezena žádná volná místa.
Tříkrálová sbírka 2019
Podpořte nás
 

Podpořte nás Dárcovskou sms

Podpořte naše Domovy pokojného stáří, bez Vaší pomoci to nezvládneme! viz / letáček